O nás

    Začiatok snáh o vznik Oblastnej Organizácie cestovného ruchu (OOCR) v súčasnosti vystupujúcej pod názvom Trnava Tourism sa datuje k prvému workshopu uskutočnenému v hoteli Holiday Inn v Trnave 24. mája 2011. Na základe následných aktivít externých konzultantov, podnikateľov a predovšetkým magistrátu mesta Trnava bola TRNAVA TOURISM oficiálne zaregistrovaná Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR dňa 23.2.2012 pod reg. číslom 09366/2012/SCR ako oficiálna oblastná organizácia cestovného ruchu v Trnave v zmysle zákona č. 91/2010 Z. z. o podpore cestovného ruchu v znení neskorších predpisov.


    Našimi základnými cieľmi sú:

    • kontinuálna snaha o zatraktívnenie ponuky cestovného ruchu destinácie Regiónu Trnava,
    • marketing a predaj destinácie,
    • podpora vzniku a udržateľnosti nových produktov cestovného ruchu,
    • zabezpečovanie turistického informačného servisu pre návštevníkov Regiónu TRNAVA prostredníctvom svojho turistického informačného centra v Mestskej veži na Trojičnom námestí 1
    • implementácia inovácií do destinácie Región TRNAVA
    • zvyšovanie konkurencieschopnosti tradičných produktov destinácie
    • skvalitňovanie služieb predovšetkým v HoReCa segmente v Trnave a priľahlom regióne.


    Tieto ambície odzrkadľujú naše presvedčenie o potenciáli Trnavy ako destinácie turizmu na základe jej histórie, kvalitnej kultúry predovšetkým s prihliadnutím na sakrálnu hudbu. Nezanedbateľné sú aj výsledky v oblasti vinárstva a medovinárstva a ich medzinárodného dosahu. Tieto ambície odrážajú naše presvedčenie o ekonomickom potenciáli odvetvia cestovného ruchu v Trnave a jeho možnosti pozitívne stimulovať zamestnanosť v HoReCa segmente a príbuzných oblastiach.

     

    Trnava Tourism  ako organizácia destinačného manažmentu (DMO) pre región Trnava a okolie si zvolila za strategický cieľ do budúcich rokov zvýšiť počet návštevníkov Trnavy a priľahlého regiónu.

    Na trh cestovného ruchu vstúpila DMO Trnava Tourism ako jedinečná iniciatíva na Slovensku s víziou vybudovať do budúcnosti z regiónu Trnava európsky rozpoznateľnú destináciu.

    Vízia aj strategický cieľ musia byť podporené aj ďalšími špecifickými cieľmi:

    1. cieleným poziciovaním značky Trnava
    2. budovaním atraktívnych produktových línii a produktov destinácie
    3. vybudovaním komplexného systému riadenia cestovného ruchu v regióne Trnava (okres Trnava) prostredníctvom fungujúcej regionálnej organizačnej štruktúry
    4. proaktívnou a ústretovou komunikáciou s domácimi obyvateľmi ako aj s návštevníkmi Trnavy a priľahlého regiónu

     

    Naši členovia

    Samospráva

    Mesto Trnava

    Obec Biely Kostol

    Obec Dolná Krupá

    Obec Jaslovské Bohunice

    Obec Ružindol

    Obec Smolenice

    Obec Suchá nad Parnou

    Obec Špačince

     

    Podnikateľské a ostatné subjekty

    Divadlo Jána Palárika

    Golf Trnava

    Hotel Holiday Inn ****

    Hotel Spectrum ***

    Klaster Smolenice

    MediaFlash

    Medovinárstvo Apimed

    Medovinárstvo Včelco

    Olympic Casino Trnava

    OZ Publikum.sk

    Penzión Patriot ***

    Slavotour - turistický sprievodca

    Synagóga Café

    Trnavský lanáč

    Vinárstvo Karpatská Perla

    Vinárstvo Terra Parna

    Vinárstvo Vína z Mlyna

    Vinárstvo Víno Mrva&Stanko